zaterdag 11 april 2009

Week 15, Ding 23

Wat waren mijn favoriete Dingen in deze ontdekkingsreis:
- Ding 2 was voor mij wel favoriet, mijn eerste eigen weblog maken!
- Ding 6, Flickr, is ik een ding dat ik nog wel veel zal gebruiken, en niet alleen ten behoeve van de bibliotheek...
- Ding 10, Del.icio.us is vooral heel handig, voor jezelf en voor de bieb
- Ding 16, YouTube, er is hiermee zoveel te vinden op zoveel verschillende gebieden
- Ding 18 was ook heel leuk: is voor mezelf heel handig
- Ding 21 want dat is precies wat je nodig hebt om te leren werken met onze vernieuwde catalogus
Ik heb met deze 'lessen' leren omgaan met het Web.
In de ZB is 23 Dingen een hot item: collega's gaan het doen, zijn ermee bezig of hebben het afgerond.
Echt verrast ben ik niet door dingen, hoewel, ik ben wel verrast dat ik dit ook allemaal gedaan heb.
23 Dingen verbeteren? Ik zou niet weten in welk opzicht!
23 Dingen was (en is) voor mij een wereld die voor mij opengaat...
Ik wil vooral mijn/ons begeleidingsteam: Alinda, Marleen, Julia, Henk en Henri bedanken voor het altijd klaarstaan voor ons en vooral het geduld dat jullie met mij hebben gehad.
Ga zo door!!

3 opmerkingen:

  1. Hé gefeliciteerd hoor. Jij hebt het toch maar mooi even gedaan. Dat certificaat is in ieder geval binnen. Tot de evaluatie!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Biebtrutje!
    Er ligt morgen een mooi certificaat voor je klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Smaragd! (Krijg het niet voor elkaar om je trutje te noemen, sorry :-))

    BeantwoordenVerwijderen